perjantai 26. elokuuta 2016

Mahtavat polttarit!

Mun polttarit! Ne oli maailman siisteimmät :D Niistä on toki jo pari viikkoa aikaa, mutta aika on taas karannut käsistä niin, etten vaan yksinkertaisesti ole ehtinyt olla kotona muuten kuin nukkumassa. Mutta nyt, raportti polttareista:
Mä olen tosiaan aavistellut polttareita melkein joka viikonloppu, mutta jossain vaiheessa rupes tapahtumaan niin kummallisia asioita, että päättelin niiden olevan 13.8. Pete valehteli sujuvasti ja esitti loukkaantunutta kun hänelle ei ollut kerrottu. Melkein uskoin sen, mutten kuitenkaan. Töissä tapahtui kummia ja äiti oli kovin innokkaasti tulossa koiria ulkoiluttaa että saisin olla vapaalla viikonlopun. 

Kävin perjantaina hakemassa Peten kentältä, ja lauantaina aamulla Pete ilmoitti, että haluaa lähteä Keravalle ostamaan kuorikatetta. Mä arvailin että tarviikohan mun pakata jotain sinne mukaan. Odottelin että Muhevaiselle olisi ilmestynyt lauma tuttuja, mutta ei. Ne löytyi lopulta Peten "kiertotien" varrelta Keravan jäähallin parkkipaikalta. 

Meidän eka etappi oli siis luistelu. Ajattelin että me mennään vaan yleisövuorolle luistelemaan, mutta ei: meille tuli opettaja opettamaan muodostelmaluistelukoreografian, joka meidän piti sitten esittää livemusiikin tahtiin "yleisölle". Olin koko ajan ihan fiiliksissä ja lopputunnista ihan hikinen. :D 



Luistelun jälkeen mut lykättiin pikasuihkuun ja sen jälkeen mut puettiin mun lempisupersankariksi, Wonder Womaniksi, jonka asua Anni oli salaa yrittänyt töissä värkätä. Mä jäin parin kaverin kanssa viimeiseksi jäähallille kun muut lähtivät kohti seuraavaa mystistä kohdetta. 

Anni ei ole kalju, vaan mun käsi osuu just sopivaan kohtaan :D 

Tällä kehyksellä paljastin kaikille avoimen somen käyttäjille salailemani hääpäivän, joka koittaa siis kahden viikon päästä :D

Wonder Woman ja Spurgunaattori



Keltainen Birgitta-kupla suuntasi minut sekä autollisen muita leidejä kohti Helsingin keskustaa jossa sain päivän ensimmäisen ateriani Burger Kingissä. Murkinoinnin jälkeen suunnattiin pubiin, jossa sain tehtäväksi maalata taulun Peteen ja minuun liittyvästä asiasta, ja maalasin tietysti Elvi-koiran :) 







Taulun maalauksen jälkeen sain lisätehtäväksi hakea 20€ iltajuomaa, mutta kävi niin ohraisesti ettei kahdessa kaupassa allekirjoittaneelle myyty alkoholia, koska mun henkkarit oli Jemma-kaasolla. Kävi sitten niin että Jenny joutui käydä ostamassa siiderini. :D

Alle 30-vuotiaan näköinen ei saanut ostaa siideriä, onneksi on kavereita ;D

Juomat kourassa suunnattiin Presidentti-hotellin sviittiin, jossa ensin hiukan hengähdettiin, räkätettiin ja nautittiin kuohujuomia. Yhtäkkiä paikalle saapui laulava sushi-kokki, joka loihti meille hiukan hiukopalaa. Tämän jälkeen saunottiin melkein perinteiset morsiussaunat, laitettiin tukkaa ja meikattiin ja lähdettiin juhlimaan! 

Nam!

Tanssittiin helsingin yöelämässä aamuyöhön, jonka jälkeen väki alkoi valumaan kotiinsa. Me suunnattiin Jemma-kaason kanssa Mäkkäri-yöpalan jälkeen takaisin sviittiin, jossa odotti ihana hotellin sänky ja seuraavan aamun hotelliaamiainen. 


Seuraava päivä meni vähän väsähtäneenä, ei mitenkään erityisen paljon krapulaisena, mutta vähäsen. Taisin valehtelematta pulista Petelle koko päivän mitä ollaan tehty. :D En oikein osaa kuvailla tunnetiloja, jotka mulla polttareiden jälkeen oli: päivä oli ihan täydellinen kombo kaikkea mitä rakastan tehdä ja kaikkea, jota en enää oikein ehdi tehdä. Se oli alusta loppuun juuri mun näköinen. Kiitos, kiitos, KIITOS! Kiitos Jemma, Anni, Jenny, Kira, Anniina, Noora ja Aino! Pari kaveria ei päässyt paikalle muiden ennalta sovittujen menojen vuoksi, mutta me nähdään koko porukka sitten kahden viikon päästä. Apua :D 



4 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihan superhauskoilta polttareilta! Ihanaa, että ystäväsi näkivät vaivaa niiden eteen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli niin ihanaa <3 Mun ystävät on vaan parhaita :)

      Poista
  2. Kylläpä vaikuttaa hauskalta sun polttaripäivä! Ois mahtavaa päästä joskus testaamaan muodostelmaluistelua, wau! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin suosittelen, ei tarvii samalla lailla luistelutaitoakaan, kun se kaveri pitää tukea :)

      Poista