tiistai 19. tammikuuta 2016

Häämessujen satoa

Viikonloppuna vietettiin Wanhan sataman häämessuja. Olin siellä töissä edustamassa itseäni nyt kolmatta kertaa, ja apuna oli Jemma-kaasoni. Ihan loppuvaiheessa päivää bongasin kollegani Auroran Fitting Roomilta päivystämään osastollani, jotta pääsimme Jemman kanssa katsastamaan tarjontaa.

Päädyin hankkimaan lisää timanttinauhoja, jotka olisi tällä kertaa tarkoitus laittaa kattokruunuihin roikkumaan. Timanttinauhat löytyi Juhlamaailman osastolta, jossa ihmettelimme myös timantin mallisia saippuakuplia. Ne jäivät kuitenkin ostamatta, koska laatikossa oli niin pieni määrä puteleita, ja ajattelin että niitä saisi olla kaikille enkä raaskinut myöskään ostaa kahta laatikkoa.

Juhlamaailma
Koska olin päättänyt, että meillä puhalletaan saippuakuplia (mielestäni ne kävivät teemaamme kaikkein parhaiten) ostin ne lopulta Now&Foreverin pisteeltä, jossa yhdessä laatikossa oli 36kpl puteleita. Juuri sopiva määrä, kun puhaltajia on n. 33. Lisäksi näissä saippuakuplapulloissa oli päässä sydän, johon saa solmittua väriä satiininauhalla. Jemmalle hommia :)

Now&Forever

Lisäksi tilasin ensi lauantaiksi mustia vieraslahjarasioita. Kyllä, minä vieraslahjojen ikuinen vastustaja olen nyt päätynyt siihen, että kattaukseen tulee mustat rasiat joihin tulee sisälle joko macaronsit tai perinteiset namit. Macaronsit olisi kivemmat, mutta toisaalta Pete toivoisi niitä jälkiruualle kakun kanssa. Katsotaan mihin lopulta päädytään. Pääasia, että Jemma sai lisää näperrettävää. Näihin solmitaan sitten ympärille myös satiini- tai organzanauhat.

Now&Forever

Käväistiin myös Patisserie Teemu&Markuksen pisteellä juttelemassa macaronseista ja siitä, saanko muutettua niistä väriä. Todennäköisesti onnistuu. Pitää ottaa yhteyttä asian tiimoilta vielä myöhemmin.

Toivoisin etten enää Love me do:sta keksi mitään ostettavaa rasioiden lisäksi, sillä olen jo ylittänyt koristebudjettini :D

10 kommenttia:

  1. Aaa,ne kristallinauhat näyttävät siis tuolta! En jotenkin yhtään tajunnut, kun näytit niitä paketteja. Hitsi, onpa kivat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, onhan se vähän vaikea hahmottaa :D Mutta me pätkitään ne pikkuisen pienemmiksi pätkiksi, koska noin paljon kun laittas niin tulis kalliit häät :D

      Poista
  2. Voi vitsi, mä olen ostamassa omat vieraslahja-macaronsit tuolta Patisserie Teemu&Markukselta! Olisinpa tiennyt, että ovat myös siellä messuilla, niin olisin käynyt vaihtamassa muutaman sanasen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli aika jemmassa siellä A-salissa, meinattiin itsekin missata. Mutta hyvä paikka, meille tulee kakutkin sieltä :)

      Poista
  3. Oi miten hienoja nuo kristallinauhat! En tiennyt että niitä on myynnissä koristekaupassa. Olen ostannut niitä yhdeltä rompemyyjältä, joka purkaa niitä huonokuntoisista kristallikruunuista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämähän on toki ihan aitoa muovia, eli siis mistään kristallista ei sentään ole kyse. Mulla on näitä nyt kahdenlaisia, toiset menee pöytäasetelmiin ja toiset kattokruunuihin. :) Toiset löysin ihan facebookin kirppikseltä ja on ostettu metritavarana rullassa jostain.

      Poista
  4. Mä pelkään mun hääbudjetin ylittymistä lauantaina :D Nooooh, tonni sinne tai tänne, vai miten se meni?
    Nimimerkillä haluan sittenkin videokuvaajan ja saippuakuplat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D Tonni sinne tai tänne on hyvä asenne :D

      Poista
  5. Pakko kysyä, että minkä hintaisia nuo sydän saippuakupla purkit olivat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Messuilla 36kpl laatikko maksoi 27€ :)

      Poista