keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Vieheet ja rannekukka

Mun kimppunihan on ollut jo jonkun aikaa olemassa (Mun kimpun tarinaa voi lukea kolmesta eri postauksesta täältä), ja alunperin olin ajatellut että Jemma-kaaso saa askarrella vieheet ja oman rannekukkansa. Mutta sitten rupesin miettimään että ainakin sulhasen kukka saisi olla kimpun kanssa samaa sarjaa, ja päädyin siihen että tilaan myös bestmanien vieheet ja kaason rannekukan kimpun tekijältä. Sain ne tuossa joku aika sitten, mutta en ehtinyt kuvata blogiin.

Mulla on siis yksi kaaso, jolle tuli tämä mustalla helmirannekkeella varustettu kukkanen. Tekijällä oli virallisina vaihtoehtoinen valkoiset helmet ja strassit, mutta koska kaasolle tulee sifonkipuku, ei strassiranneke olisi käynyt vaihtoehdoksi (strassien istutukset raapivat ja repivät helposti kankaat) eikä valkoiset helmet luonnollisesti värinsä puolesta kelvanneet. Siksi kysäisin sattuisiko helmiä olemaan mustana, ja olihan niitä.

Petellä taasen on kaksi bestmania, ja kaikille miehille tuli siis vieheet, joissa on musta varsi ja kiinnitys kahdella pitkällä nuppineulalla. Miesten täytyy vaan opiskella sitten, että miten ne kiinnitetään :D

Kaikissa kukissa on samoja marjoja kuin mun kimpussa ja lisäksi vielä tuollaiset kiharretut heinät. En vieläkään halua näyttää blogissa kimppuani kokonaan, vaikka kaikki varmaan arvaavatkin jo millainen se on. Kuvassa vilahtaa kuitenkin mun jotain vanhaa, eli vanha sammakkorintaneula, jonka laitoin varteen koristeeksi. Sammakot on kivoja, ja se sopii siihen myös siksi, että mun tatuoinnissa on sammakko. Mulla ja sammakoilla on joku juttu :)


3 kommenttia:

  1. Hei:) Olen antanut blogillesi Liebster award-palkinnon. Lue lisää blogistani: http://lakesidelove2017.blogspot.fi/2015/09/liebster-award.html

    VastaaPoista