keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Mun Jemmani ja hänen pukeutuminen

Mun kaasona toimii rakas Jemma-ystäväni. Tutustuttiin Jemman kanssa mun exän kautta, ja kun tuo parisuhde kariutui, jäi Jemma kuvioihin (myös entisen kanssa ollaan hyvissä väleissä edelleen, onnea vaan sinne!). Mä olen ollut aikuisiällä vähän huono muodostamaan sellaisia "paras ystävä" -ystävyyssuhteita, kun olen niin kiireinen, mutta Jemman kanssa hommat sujuu aina hyvin. Joskus menee hetki, ettei ehditä nähdä, mutta aina voi luottaa siihen että kun toista tarvitsee, niin siellä se on, puhelimen toisessa päässä.

Meille on Jemman kanssa hänen häidensä myötä muodostunut symbioosi, joka ei onneksi ole yhtään heikentynyt. Jos Jemma tarvitsee mekkoa tai jotain muuta missä voin auttaa, olen minä paikalla, ja jos minä tarvitsen jotain hiuksiin, naamaan tai uusia kuvia, niin Jemma on paikalla. Jemma on auttanut mua messuilla ja on ainoa ihminen, joka tunnistaa hyvissä ajoin milloin mulla on nälkä ja tarvitsen ruokaa tai milloin alan panikoimaan ja stressaamaan. Melko lailla kätevää, eikö vain?

Jemma oli ensimmäinen, jolle kerroin kihlauksesta heti kun siitä toivuin. Tiesin jo tuolloin että Jemmasta tulee kaaso jos vain tehtävään suostuu. :)


Jemma-kaason kanssa ollaan hiukan jo suunniteltu asua. Jemma näki pari vuotta sitten Mennään naimisiin-messujen näytöksessä puvun, jonka halusi itselleen iltapuvuksi. Ja koska minä toivoin pitkää pukua kaasonmekoksi, tuli nyt sopiva tilanne tehdä se. Pieniä muutoksia on tulossa, jotta puvusta tulee mahdollisimman monikäyttöinen ja jotta se on yhdisteltävissä erilailla. Väriksi valittiin musta, ja näin se sopii kivasti omaan pukuuni (sekä äidin pukuun, äidille tulee musta sifonkipuku myös). Puku toteutetaan laahuksettomana, eikä se millään pysty kilpailemaan huomiosta minun pukuni kanssa, jos joku siitä on huolissaan :)



2 kommenttia:

  1. Hei! Mielestäni blogisi ansaitsee Liebster Awardin! Lue lisää täältä http://huntuahattaraa.blogspot.fi/2015/09/liebster-award.html

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon, käyn kurkkaamassa :)

    VastaaPoista