sunnuntai 16. elokuuta 2015

Häiden teemasta

Olen kertonut heti häiden suunnittelun alkumetreillä jo meidän teemavärit. Me päädyimme lopulta musta-violetti-vihreään, ja tarkoituksena oli että vihreä olisi vain mausteena. Lisäksi miehellä oli viikinkifiksaatioita, jotka on kyllä nyt jo osittain jääneet. Palasimme teemassa siis siihen, mistä lähdin, mutta värimaailma pysyy samana, vihreä tosin näyttää ottaneen nyt mahdollisesti isomman roolin kuin aiemmin ajattelin...

Meidän häissä oleellisena osana on metsä, ja jotta ei mentäisi liian luonnonläheisellä, tuodaan mukaan vähän omituisia satumetsän piirteitä. Oikeastaan kaikki koristeisiin hankittavat asiat on nyt hankittu, enää puuttuu ne metsästä haettavat asiat. Niiden aika on tosin vasta vuoden päästä, ainoastaan risuasetelmat meinaan kasata nyt tulevana syksynä kun puista tippuu lehdet. Jemma-kaaso pääseen sitten askartelemaan kukkasia niihin. :)

Oon ihan innoissani meidän teemasta, sillä se on ihan mun (meidän) näköinen. Mä olen sitä mieltä että koristeluissa enempi överit kuin vajarit, ja mitä enemmän hilpettä me saadaan juhlapaikkaan mahtumaan sen parempi. Katsotaan nyt sitten lopulta, kun saadaan vihkiaika varattua, että monta tuntia niiden koristeiden laittamiseen lopulta on...

Tässä muutama kuva, joita käytetään inspiraationa:

kuva
kuva
kuva
Paljastinkohan jo liikaa? Vaikka onko sillä nyt väliä, siitä, miltä kokonaisuus näyttää lopulta ei ole edes itsellä haisua. Siitä voi tulla melkein mitä vain :D

2 kommenttia:

  1. Ihana teema. Ehdottomasti peukutan tuota koristeiden runsaus ajatusta, kun tuntuu siltä, että monesti mennään herkemmin siihen skandinaaviseen minimalismiin. Kiva nähdä miten tuo teemaa sitten konkretisoituu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa että joku muukin lämpeää meidän idealle :) Skandinaavinen minimalismi ei oikein sovi muhun mitenkään päin, vaan oon sisustuksellisestikin vähän krumeluuri ja more is more. :D

      Poista