maanantai 18. toukokuuta 2015

Kun muutin mieleni, osa 1: kakkukoriste

Me puhuttiin heti alussa, että meille ei mitään kakunkoristetta tule. Ja pitkään olinkin sitä mieltä. Kunnes sitten Blogitaapamisessa Turussa melko määrätietoisesti sorruin. Epäröimisen häivähdystäkään ei ollut havaittavissa, ja niin meillä nyt sitten on kakun koriste.

Koska kaikki morsiusparit ja muut perinteiset jutut aiheuttaa mulle näppylöitä, tilasin tämän CaiSannin yksinkertaisen nimikoristeen. Näitähän on toki nähty jo monissa blogihäissä, mutta koska se on ykisnkertainen ja tyylikäs, olen erittäin tyytyväinen hankintaan. Lisäksi sen saisi varmaan mukavasti muutettua niin, että sitä voi myöhemmin käyttää täällä meidän torpalla johonkin.

Ja, vaikka en nyt ehkä ihan normaali ihminen olekaan, niin olen silti 100% varma, että muuten vielä mieleni jostain. Onhan mulla lupa siihen, nainen kun olen ;)


6 kommenttia:

  1. No todellakin on lupa muuttaa mieltään! :) Nää on kyllä niin tyylikkäitä koristeita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäsin just siitä ajatoomuudesta. Ja siitä, että sen saa oikeasti vaikka oveen tai portinpieleen (jos me joskus tehdään sellainen ;) )

      Poista
  2. Mäki haluun tilaa jo kakunkoristeen! :) Vaikken kyl yhtään tiiä, haluanko meidän nimet vai kuvat siluettina vai mitä mut joku ihana on saatava eikä MISSÄÄN NIMESSÄ semmosta järkyttävää perinteistä ukkeli-akkeli -menoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistät vaan lottona tilaukseen jommankumman :D

      Poista