lauantai 7. maaliskuuta 2015

Kampausinspiraatiota

Olen katsellut viime aikoin paljon hiuskuvia, kun mitään konkreettista ei häiden eteen juuri nyt tehdä.  26% asioista on juhlat.fi:n mukaan hoidossa!

Mulla on kyllä mielessä yksi tietty kampaus, jota lähdetään toteuttamaan, mutta muista saman tyylisistä voi ottaa lisäinspistä ja ajatuksia sen ykköslookin tueksi. Kuten jo aiemmin mainitsin, mun heikkoutena on 50-luku ja victory-rollsit, eli tuttavallisemmin tortut.

kuva 
kuva 

kuva

kuva
kuva
Mun tukkaan tulee mustaa (tai oikeastaan ihan mustanruskeaa) punaista ja mahdollisesti violettia pidennystä (jos sitä löytyy). Pidennykset laitetaan klipseillä kiinni, koska stressaan aina punaisten pidennysten väriä: niiden pitäisi olla just eikä melkein, jos ne asuisi hiuksissa pysyvästi. Alunperin meillä oli Jemma-kaason kanssa ajatuksena, että tukka olisi torttua lukuunottamatta auki, mutta nyt olen kyllä mietiskellyt, että voisin tykätä enempi, jos sen saisi sidottua jollain lailla kiinni. Olen kuitenkin sellainen hikoilija, että mitä jos tukka menee ihan lähmäiseksi illan aikana?

Onneksi hommaan on aikaa, ja ehdin tehdä vaikka harjoitusversion ja kokeilla. Onhan noita häitä tulossa tässä vielä ennen omiani :)





6 kommenttia:

  1. Kauniita torttuja :) Minä täällä tuskailen, että kasvattaakko vaiko eikö, pidennyksiä vai ei ja minkä värisiä pidennyksiä, voi naisen elämää, ei tarvitse sulhojen miettiä moisia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nyt varmaan vuoden ollut kasvatusprojekti ja meinaan kyllä kasvattaa häihin. Olisin onnellinen, jos ei tarvitsisi kuin noitakontrastivärisiä pidennyksiä, kun en haluaisi noita punaisia laittaa. :D Mutta jos ei mun oma tukka kasva niin ei auta itku markkinoilla. Meillä miehellä kalju tai muutaman millin sänki, siitä sitte valitsemaan :D

      Poista
  2. Wau! Sulle sopii kyllä todella hyvin kuvien mukaiset kampaukset :) Itselleni haaveilen jostain boheemista lettikampauksesta, mutta pelkona on näyttää Tirolin paimentytöltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai paimentytöltä :D Uskon kyllä että saat lettikampauksen näyttämään enemmän boheemilta kuin paimenelta, hyvä kampaaja kehiin vaan :)

      Poista
  3. Superkivoja kampauskuvia! Voi että, tuli ikävä omaa entistä punaista tukkaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punainen tukka on niin jees :D En kyllä ikinä aio luopua omastani.

      Poista