keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Hemmotteluhoitoja

Olen ollut viime aikoina kiireinen hiukan erilaisissa asioissa kuin töissä. Toki töissäkin on ollut vähän kiirettä, mutta lisäksi mulla ilmeni pari viikkoa sitten mystistä jalan puutumista, joka lopulta paljastui jumiutuneeksi piriformikseksi. Hommaa korjailee nyt mun ihana ystäväni Ilona, joka on muuten ihan loistava urheiluhieroja, suosittelen lämpimästi. Kertoilen Ilonasta ja Ilonan jutuista lisää vähän myöhemmin.

Lisäksi käyn säännöllisesti vyöhyketerapiassa ja niska-hartiahieronnassa naapurin luontaishoitolassa ja ripsihuolloissa Day Spa Yadessa. Viime viikolla mulla oli taas ripsihuolto, joskin naurettiin Marian kanssa että ei mulla vielä siihen olisi varsinaisesti ollut tarvetta. Yaden uusi ripsiliima on kyllä ihan huippu! Koska kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, niin luvassa myös kuvia :) (ensimmäinen on ennen, ja kaksi seuraavaa jälkeen)

Tiesittekö muuten, että jos epäilet liima-allergiaa, voi senkin testata. Yadessa tytöt laittavat silmiin muutaman ihan ohuen ja lyhyen ripsen. Jos allergiaa ilmenee, niin ripset saa nopeasti pois. Suosittelen testaamaan jos allergiapelko on ainoa este ihanien ripsien laittamiselle!




Kaiken kehonhuollon lisäksi aloin viime viikolla treenaamaan naisten kymppiä varten. Lähden juoksemaan ystäväni Jennyn kanssa, ja koska Jennyn kunto on hippasen edellä mua, niin aika pitkä matka on kuljettavaksi ennen itse h-hetkeä. Kyllä tää tästä, huomasin jo viikon jälkeen kehitystä, eli ihan toivoton yritys tämä ei ole :)

*Postaus toteutettu yhteistyössä Day Spa Yaden kanssa*



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti