torstai 12. helmikuuta 2015

Unelmien polttarit

Concrete wedding -blogin betonimorsian haastoi minut kertomaan unelmieni polttareista. Haasteen pisti alulle Our love is a diamond -blogin Marija.


1. Polttarit järjestää Jemma-kaaso. Jos Jemma-kaaso haluaa apua, niin mun vanhinta ystävääni Turuust saa käyttää apuna :)

2. Polttareihin saa kutsun melkein kaikki häihin tulevat naispuoliset vieraat. Luulen että vanhemmat naispuoliset vieraat rajataan ulos, koska rehellisesti: en usko että haluaisin viettää polttareita äitini, anoppieni tai kummitätini kanssa - kaikella rakkaudella!

3. Pidän erilaisista teemajuhlista, ja olin viime kesänä hiukan kade, kun kaverini puettiin polttareissa Batgirliksi. Tällöin saatoin vaivihkaa silloiselle tulevalle kaasolleni vinkata että olen aina halunnut olla Wonderwoman... :D



4. Toivoisin että polttareiden ohjelma ei olisi liian tiukka, mutta että sitä olisi. Oikeastaan ohjelmalla ei ole niin väliä, kunhan kaikilla on kivaa ja kaikki pääsisivät osallistumaan. Lisäksi toivoisin pääseväni mökkeilemään ja saunomaan. Vaikka varsinainen morsiussauna ei hunaja- ja jauhoperinteineen niin kiinnosta, niin saunomaan haluaisin silti.

5. Polttarit ei saisi missään nimessä sisältää mitään liiallista rajojen rikkomista. Mulla on korkeanpaikan kammo, pelkään vettä ja tulta, eli esitinkin kaasolle toiveeni, etten halua hypätä mistään korkealta tai mennä muuten vaan liian korkealle. Oikeastaan minkäänlainen extreme ei ole minua varten. :D Onneksi niitä ei tarvitse pelätä! Pieni rajojen rikkominen ei haittaisi, en panisi esimerkiksi ollenkaan pahitteeksi jos pääsisin uudestaan esimerkiksi Flow-parkiin parempien kenkien kanssa. Viime kesänä olin siellä sandaaleissa ja suoritin vain yhden radan, koska toinen olikin jo vähän haastava paljaille varpaille :D


Oikeasti mähän voin toivoa ihan mitä tahansa, mutta mitä sitten saan niin sehän on asia erikseen.:D Mä en tiedä yhtään blogia, jossa tätä haastetta ei olisi jo toteutettu (ainakaan ei tule nyt mieleen), joten haastan kaikki jotka tunnistaa etteivät ole tätä tehneet ;)

2 kommenttia:

  1. Nyt kun sä vielä osaisi jättää tän mun huoleksi! ;) :*

    VastaaPoista