sunnuntai 1. helmikuuta 2015

How do I look?

Mulla on aina ollut puvun suhteen tarkka kuva siitä, miltä haluan näyttää, mutta muuta ulkonäköä en ollutkaan juuri aiemmin miettinyt. Kun niitä lopulta alkoi miettimään, niin kyllä ne sieltä aika nopeasti loksahteli kohdilleen, kun tuo oma tyyli on niin selvä.

Meikki

Mä olen aina tykännyt meikata, ja meikissä olen aina painottanut silmiä. Mulla oli aikaisemmin arkimeikkikin sellainen, että laitoin suhteellisen voimakkaat eye-linerit, mutta nyt ripsipidennysten myötä ne rajailut on arkena vähän jäänyt. Ei ole tarvinnut :) Meikin tekee kaaso, jolle olen antanut melko lailla vapaat kädet. Mitä sitä ohjailemaan toista, joka tietää mun meikkaustavan ja tyylin. Meikissä tullaan painottamaan silmiä, koska mä vaan en ole huulipunaihminen.
Muuten en varmaan käy missään kasvohoidoissa tms, ellei nyt siihen noin yleensäkin ole tarvetta. Mutta ripset pitää tietenkin saada edustuskuntoon, ja ne laitetaan tietenkin Day Spa Yadessa :)



Hiukset

Hiuksiin olen ajatellut jotain vähän fiftarityylistä. Mukaan laitetaan varmastikin vähän lisäkkeitä, jotta saadaan hiuksiin vähän väriä ja volyymia. Mulla on löydettynä parikin kivaa fiiliskuvaa, joita kaaso käyttää kampauksen pohjalla. Kampausta ei kuitenkaan kannata miettiä sen tarkemmin ennenkuin Domi on saanut tehtyä mun hiuskoristeen.
Kaason häissä mulla oli muuten victory rollsit, eli tuttavallisemmin tortut. Jotenkin tähän tyyliin sitten hääpäivänäkin. Kuvassa mukana myös Mariat tuplana, pusuja sinne :)


Kynnet

Kynsiin en halua rakennekynsiä tai mitään muutakaan kovin ihmeellistä. Todennäköisesti laitatan Yadessa Guccion geelilakkaukset, koska pidän niitä muutenkin aina silloin tällöin. Väriksi varmaan haluaisin mustaa violetilla, tai toisinpäin, mutta annan tässäkin vapaat kädet tekijälle :)
Kynsinauhoista pitää muuten opetella pitämään huolta. Ne aina muistaa kun katsoo kynsiään, mutta unohtuu aina muulloin. Ja ne on välillä ompelijan käsissä ihan järkyttävät. Sen suhteen täytyy nyt siis tsempata!



Asusteet

Asusteeksi mulla on tulossa hiuksiin ihanan Domin tekemä uniikki koriste. Domilla on vapaat kädet sen suhteen, mutta tulossa on jonkun näköinen pilleri irroitettavalla birdcage-verkolla alempana olevan kuvan tyyliin.
Kaulaan laitan jenkeistä tilaamani vintage-kaulakorun ja korviin lahjaksi saamani swarovski-plugit. Muuta sitten ei taidetakaan tarvita, ellei haluta koristella käsivarsitatuointia jotenkin.

kuva: dmk photography


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti