sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Häämessut, bingblingiä ja Italiaa

Ensimmäiset häämessut morsiamena on nyt takana. Yrittäjä on väsynyt, mutta tyytyväinen. :)

Ensimmäisen kerran olin häämessuilla 2009 lokakuussa, kun messut järjestettiin vielä vanhassa muodossa messukeskuksessa. Ensimmäiset vanhan sataman messuni oli vuonna 2010. Sen jälkeen on messuilla tullut oltua joka vuosi. Olen aina kierrellyt katsomassa muut osastot, mutten koskaan oikein ajatellut millaista se nyt olisi.

Koska meillä on häihin reilusti aikaa, en ollut mitenkään erityisen aktiivisesti liikkeellä. Paikkavaihtoehtoja ei messuilta meille löytynyt, enkä oikein catering-firmoja katsellut, sillä aion ensimmäisenä ottaa yhteyttä kaasoni häiden ruokailun järjestäneeseen firmaan. Odottelen vain ensin varmistusta siitä paikasta. Katselin jonkun verran kutsuja, mutten oikein löytänyt mitään itseäni miellyttävää.

Keskityin enemmän sormusten katselemiseen, sillä mullahan on vihkisormus jo suunniteltu, ja odottelen tällä hetkellä sepältä 3D-kuvia. Kävin lähinnä tuijottamassa vaihtoehtoja, ja katsastamassa että olen varmasti oikeilla jäljillä. Löysin paljon kauniita, omaa silmää miellyttäviä sormuksia, mutta yksikään ei silti tuntunut niin kauniilta kuin, se mikä minulle on tulossa.

Kaikkein eniten silmääni miellyttänyt sormus löytyi Löwenmarkilta. Pidin tosi paljon sormuksen ulkonäöstä ja tuosta pyöreästä kivien istutuksesta. Sormuksen sovittaminen oli todella hyödyllinen, sillä sain parikin ahaa-elämystä. Ajattelin palata niihin vielä erillisessä postauksessa koska ensin pitää ehkä valottaa sitä, mitä olen jo tilannut.


Pukuja mun ei tietenkään tarvinnut katsella, mutta näytöstä katselin sillä silmällä, että jos mulla ei olisi jo pukua, minkä niistä ottaisin. Lopputuloksena oli se, että menisin varmaan alasti, sillä edes itseni suunnittelemat ja tekemät puvut ei olisi mulle oikeita. Onneksi on siis puku, vaikka se selvästi on edelleen vähän last season ;D

Muistatteko kun vuosi sitten hehkutin että me lähdetään Italiaan? No, se reissuhan jäi talonoston vuoksi tekemättä. Tänä vuonna se kuitenkin toteutetaan. Pete osti meille jo liput elokuun eräälle viikolle, ja minä hoidin hotellivaraukset. Lennämme Venetsiaan, olemme siellä pari yötä, matkustamme junalla Roomaan ja olemme siellä 4 yötä. Sen jälkeen palaamme Venetsiaan, josta lennämme yhden yön jälkeen pois. Lennot Venetsiaan oli huomattavasti edullisemmat, kuin lennot Roomaan tai pois sieltä, siksi siis se viimeinen yö Venetsiassa. Ja myös siksi, että aion tosiaan roudata niitä naamareita sieltä niin paljon kuin saan kasseihin mahtumaan. Lentoihin meillä taisi mennä alle 100€, sillä rakas tuleva aviomieheni harrastaa nykyään lentopisteiden keräilyä, ja saimme hyödynnettyä jo kertyneet pisteet. Viimeinkin, Italia here I come!

Ainiin, liikkeeni blogi on ehdolla Love me do:n vuoden hääblogi äänestyksessä, käyhän äänestämässä vaikka joka päivä 1.2 asti täällä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti