lauantai 17. tammikuuta 2015

Asiaa kukista

Tiedättekö sen, kun joku asia on aina elämässä ollut täysin yhdentekevä, ja yhtäkkiä siitä tuleekin melkein ensimmäinen kriisin aihe?

Mulla se on selvästi kukat. Oon lukuisat kerrat kirjoittanut siitä, että en tykkää kukista, ja että eihän sen kimpun tarvii olla kun vaan kasa kukkia. Mutta ollapa joku kertonut, että yhtäkkiä mun täytyy saada juuri tietyn lainenkimppu juuri tietynlaisilla kukilla! Onneksi ei ihan bridezillamaisuuksiin olla menty (mä vähän luulen että musta ei ole siihen) mutta sen verta tärkeän asian siitä keksin, että huutelen jo tässä vaiheessa, n. 1 vuosi ja 7 kk ennen häitä sen perään. :)

Onneksi - onneksi on Nonna ja Sisters in Bloom. Nonna lupasi, että saa hankittua kyseisiä kukkia, mikäli niitä on siihen aikaan tarjolla. Muut kukkakaupat (joilta kysyin messuilla) eivät olleet koskaan nähneetkään koko kukkaa. Olin jo vähän epätoivoinen, ja mietin että pitäskö sitten tilata silkkikukkakimppu, mutta kyllä oikea kukka on aina tuhat kertaa kauniimpi! Vaikka se menisikin pilalle seuraavana päivänä. Onkos kimpun säilömiseen muuten minkälaisia tapoja? Pitääpä alkaa etsimään...

Kyseinen ongelmakukka on siis jaloleinikki, jota tässä inspiraatiokimpussani on ilmeisesti tekokukkina. Kimpun väritys on täydellinen, joskin en ole sen suhteen niin tarkka. Meidän teemaväri "ametisti" antaa onneksi noita violetin sävyvaihtoehtoja todella paljon :) Erityisen paljon pidän kimpussa violtin ja vihreän kontrastista, ja tämä kimppuhan on meidän teemavärien äiti. :)

Meidän häihin kukat tulee todennäköisesti ainoastaan kimpun, sulhasen ja bestmanien vieheiden ja Jemman rannekukan muodossa. Pöytäasetelmiin mulla on jo muita suunnitelmia, joita mietiskelen tarkemmin kun sulho on ilmoittanut joko hylyn tai hyväksynnän meidän juhlapaikalle. Ainiin, villisika on hänellä muuten nyt harkinnassa :)

kuva
Muuten, jos joku teistä tykkää käyttää Pinterestiä, niin mulla on siellä avoin omien häiden kansio ja sellainen inspiskansio hääpukua etsiville. Käykääs kurkkaamassa ;)

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Saatoin ehkä rakastua siihen kun näin sen :)

      Poista
  2. UPEA KIMPPU!! Mä haluan mun kimppuun ehdottomasti pioneita.. Häiden ajankohtakin on mietitty noiden kukkien mukaan.. Hulluako?!

    http://loveme-likeyoudo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollenkaan hullua :) Pionit on tosi kauniita!

      Poista