perjantai 14. marraskuuta 2014

Ex-häähullujen tapaaminen

Maailman huonoin bloggaaja täällä moi!

Mulla kävi perinteiset, ja hukkasin kameran jonnekin tänne kämpän uumeniin. Ilman kuviahan on vähän tyhmä blogata, ja kännykällä ei tule kuvailtua samalla lailla. Viime perjantaina ilmoitin Petelle, että nyt sen kameran on löydyttävä, tarvitsen sen mukaan messuille, ja tulihan se vastaan. Koiraurheilu.fi:n huopakassista kissanruokanäytteiden kanssa. Kassi oli lisäksi tipahtanut yhteen muuttolaatikkoon, eli ei ihme ettei löytynyt. Kameran mukana löytyi sitten myös vaikka kuinka monet kuvat, eli nyt pitää kunnostautua taas!

Ennen kameran häviämistä, olin ehtinyt mm. käydä Ulriikan luona viettämässä ex-häähullujen iltaa. Itsehän en tähän kastiin lukeudu, koska olen varmasti ikuinen häähullu, mutta kutsuin itseni mukaan pippaloihin koska tämä rouvalauma oli minulle blogin ja töiden kautta muuten tuttu. Paikalla oli Laura, Hanna ja tietty Ulriikka, joiden pukujen kanssa olin ollut tekemisissä jo ennen rouviintumista, Marjo jonka kanssa tutustuimme Love me do:n yhteydessä sekä Elliina ja Rimma, jotka tapasin ensimmäistä kertaa livenä. Kitty estyi viime hetkellä pääsemästä paikalle, mutta mehän korjataan tämä vääryys jossain vaiheessa. Ties vaikka olisin itse tuolloin jo lähempänä rouviintumista ;)

Napsin illanvieton lomassa muutamia kuvia Ulriikan kauniista kodista. On muuten jännittävä päästä näkemään kuvien takana oleva koti ihan livenä. Vielä jännempää oli selvittää missä se koti lopulta sijaitsi, koska olin kuvitellut ihan eri paikkaa :)

Pöytä notkui nyyttäriperiaatteella kaikenlaisista herkuista. Itsehän olen kyökin puolella niin onneton, että tyydyin tuomaan omat tuomiseni Alkosta. Onnistuin muuten tyylikkäästi vahinkopoksauttamaan skumppapullon korkin ikkunaan päin. Onneksi Ulriikan ikkuna oli Heiditurvallinen... Etualalla näkyvä, sopivasti sumea kurpitsasalaatti oli muuten eivan sairaan hyvää. Sen teki tietenkin Hanna joka ystävällisesti jakoi reseptin kanssamme. En ole vielä uskaltanut kokeilla itse :D

Kiitos tytöt mahtavasta illasta, toivottavasti otetaan uusiksi mahdollisimman pian :)









4 kommenttia:

  1. Kiva, kun kävit! Toivottavasti päästään taas pian tapaamaan porukalla :) Ja awww, Pesonenkin päässy kuvaan kovin unisen näköisenä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin kissahullu, että kuvaan aina niitä jos voin. Mä itseasiassa eilen mietin, kun ajoin teidän rampin ohi, että pitäskö tulla vierailulle :D

      Poista
  2. Kuulostaa edelleen kyllä ihanalta tapsamiselta. :)

    VastaaPoista