tiistai 8. heinäkuuta 2014

Astetta erikoisempi pukukoodi

Tuhkimotarinan blogia lukeneet muistaa ehkä tekemäni Gladiaattoripuvun? Näissä häissä tulee vieraiden pukukoodina olemaan supersankarit-leffahahmot-taruolennot, oikeastaan mitä tahansa vastaavaa. Mä olin aluksi ihan innoissani, että mun on pakko olla Wonder Woman, mutta en mä kyllä missään peruukissa haluaisi hengailla.

Rupesin googlettamaan punatukkaisia Marvelin hahmoja, ja muita supersankareita. Näitä kaikkia yhdistää se, että heidän traditioasut on mustaa nahkaa ja lateksia. Jos ei kuitenkaan kesähelteellä, eikä tämä kroppakaan tällä hetkellä niin täydellinen ole, että hengailisin julkisesti nahkaisessa kissapuvussa :D

Sitten rupesin miettimään leffoja ja lopulta keksin täydellisen hahmon: Mara Jade! Yksi mun lempihahmoista Star Warsissa, jolla kaiken lisäksi on mahtava punainen tukka :D Jos joku ei tiedä kyseistä hahmoa, niin Mara oli Keisari Palpatinen salamurhaaja joka sai myös koulutuksen Voimaan. Mara esiintyi usein keisarin palatsin tanssijana. Mara kantoi pitkään kaunaa Lukelle, keisarin kuoleman takia. Mara haahuili elämässään vailla päämäärää ja päätyi lopulta salakuljettajaksi ja päätyi lopulta pelastamaan Luken Imperiumin kynsistä. Karistettuaan pimeän puolen mielestään, Mara päätyi jedikoulutukseen ja lopulta Luken vaimoksi. Jos joku haluaa lukea pidemmän version Maran tarinasta, se löytyy täältä. Nyt vaan toivon että Maran hahmo nähdään tulevassa elokuvassa!

Vaikka Maralla useimmissa kuvissa on se perinteinen nahkapuku, olen päättänyt tehdä oman version tästä ensimmäisen kuvan asusta. Tästä tulee niin hauskaa! Mistähän löytäisin valosapelin?

kuva

kuva

kuva

Oletko sinä ollut koskaan naamiaishenkisissä häissä tai naamiaisissa yleensä?

4 kommenttia:

  1. Mahtava pukukoodi juhlassa! Toivottavasti kaikki vieraat osallistuu ideaan pukeutumalla toiveiden mukaisesti :)

    VastaaPoista
  2. Eiköhän suurin osa noudata, porukka on sen verran leikkimielistä :) Mä olen ainakin ihan innoissani, löysin punanaamiosta eilen jo valosapelin, ja laitoin tilaukseen :D

    VastaaPoista
  3. Ei vitsi kuulostaa ihan loistavalta! En malta odottaa, että nään kuvia sun asusta valomiekoineen päivineen :D Voi kun olisinkin ollut naamiaisteemaisissa häissä, mutta ainakin Halloween juhlia on kyllä ollut - viimeksi olin pinkkitukkainen lolita :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pukeutuminen on niin siistiä! Olen kyllä ehkä vähän kallistumassa tunnetumman hahmon puoleen, mutta katsotaan nyt :D

      Poista