tiistai 8. huhtikuuta 2014

Kellometsällä

Meillä on Peten kanssa ollut viime viikonloput niin ohjelmoituja, että on ihan ahdistanut. Ja silloin saattaa meikäläisellä mennä itkuksi ja kiukuksi. Viime viikonloppu oli sitä vastoin ihan loistava. Käytiin fiilistelemässä mulle kelloa. Vielä ei mitään hankintoja tehty, mutta mulla olisi tulossa pyöreitä vuosia elokuussa ja valmistuminen lokakuussa, ehkä mä sitten muutun kellolliseksi. ;)

Mulla on kellojen kanssa aina hankalaa se, että tän hetken kellomuoti on aika isoa. Eli kellojen näytöt on niin isoja, että kun laitan sen ranteeseen, niin kellotaulu vie koko ranteen. Olen melko kapearanteinen siis :) Käytiin Jumbon kultakaupoissa, ja kahdesta ekasta löytyi kuitenkin hyvät vaihtoehdot. Kaksi viimeisintä ei sitten enää tuottanut tulosta, koska niin hyvä kolmikko oli jo löytynyt.

Minkäslainen on sitten top 3?


Bering 32430-742/Timanttiset
+mustaa rannekkeessa
+musta tausta
+kivet numeroiden tilalla
+siro
-timantit kellotaulun ympärillä hiukan too much, mutta kivetön versio hiukan tylsä

Candino C4502/1 / Uudenmaan kultakello
+kaunis, selkeä kellotaulu
-+siro
-hiukan liikaa kiviä

Candino C4501/4(kullanvärisen koodi, eli älä ihmettele jos googlaat ja saat vain kullanvärisiä tuloksia) / Uudenmaan kultakello
+sopivan simppeli ranneke
+siro kokonaisuus
+hieno helmiäisyys kellotaulussa
+ihanat kivet numeroina
Mulla olikin Instagramissa eka ja vika kello vertailussa, koska tuo keskimmäinen kyllä tuli karsittua aika nopeasti kotiin lähdön jälkeen pois liikojen kivien vuoksi. Useimmat oli tuon ensimmäisen Beringin kannalla, mutta mulla on sellainen kutina, että tuo viimeinen Candino olisi mun valinta. Katsotaan mihin sitä sitten kallistuu kun kelloa lähdetään hakemaan.

Mikä lähtisi teidän matkaan? 

Oikein paljon onnea Hannalle, kakkossijoitus Master Chefissä oli mieletön, vaikka itse olisinkin antanut sulle sen kirkkaimman sijoituksen :)

Onnea myös viime viikonloppuna Muodostelmaluistelun maailmanmesturuuden voittaneelle Marigold IceUnitylle! Tuli tippa linssiin jälleen kerran hienoa vapaaohjelmaa katsoessa. 

4 kommenttia:

  1. Mäkin ottaisin ekan. :D Ostin miehelleni huomenlahjaksi samaisen merkin kellon, jonka voisi sanoa olevan tosta ekasta kellosta "miesversio".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millainen on ollut Bering käytössä? Toi eka on kyllä parempi jos haluaa kimallusta. :)

      Poista
  2. Varmaan toi eka ois mun vaihtoehto :) tykkään sen tyylistä.

    Hanna kyllä olisi ansainnut voiton! Upea suoritus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään enemmän sen ekan rannekkeesta, kun siinä on tota mustaa, mutta luulen silti, että mua häiritsee enemmän se, että niitä kiviä on niin paljon. Pitää varmasti käydä vielä uudestaan mallaamassa.

      Poista