perjantai 21. maaliskuuta 2014

Herkkulakko alkaa N-Y-T NYT!

Eilen söin levyllisen suklaata. Olo oli sen jälkeen aika kauhea. Mä olen kyllä aiemminkin pystynyt vetämään levyllisen suklaata ihan helposti, mutta nyt tuli tosi paha olo. Rupesin siinä sitten miettimään että mitä kaikkia herkkuja mä olen viikon aikana syönyt.

Sunnuntaina - suklaamoussea (sellainen blå blandin annospussillen) ja vähän Ben&Jerrys jäätelöä
Maanantaina - pari suklaapatukkaa ja lisää suklaamoussea
Tiistaina - pienen Ässä Mix-pussi
Keskiviikkona - Kaksi suklaapatukkaa, suklaatäyte Pepen ja kaksi suklaakeksiä
Torstaina - Kaksi suklaakeksiä ja suklaalevy

kuva
Olen päässyt taas treenaamisen makuun, mutta voiskohan sillä että tuloksia ei synny, olla jotain tekemistä noiden kaikkien tyhjien kalorien ja sokerien syömisellä?

Facebookissa keskusteltiin parin kaverin kanssa, ja todettiin että tän junkien on parempi alkaa nyt lakkoon. Se on nyt sitten päätetty, meikäläinen ei herkuttele ennen kuin vasta vappuna seuraavan kerran.

kuva
Herkkulakon säännöt on seuraavat:

-Herkkuja saa ottaa vain jos jossain juhlissa tarjotaan
-Herkuiksi lasketaan suklaa, leivokset, pullat, karkit, jätski ja kaikki makeat jälkiruoat.
-myös suolaiset naposteltavat on kiellettyjen listalla. Kiellettyjä ei ole kuitenkaan ns. roskaruoka, koska en vaan kaikkia paheita voi jättää pois.
-Herkuiksi ei lasketa aamupalakaakaota, koska se on ainoa muoto missä voin nauttia lasillisen maitoa.

Näillä mennään. Apua! Toivoisin tällä herkkulakolla pääseväni eroon makean mässäilystä ja toivottavasti myös tästä turvotuksesta. Vyötärön ympärykseen on vuosien varrella hiipinyt n. 6 ylimääräistä senttiä, joista ainakin osa saisi kadota jo herkkulakon aikana.

kuva

2 kommenttia:

  1. Meikä eilen sortu pitkästä aikaa herkuttelee ja vieläkin on ihan puulla päähän lyöty olo. Nukuin jotain 14 tuntia sokeritokkurassa ja siltikin oon ihan pihalla.,siis mulle käy aina näin kun syön karkkia.. Onnea lakkoon!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, ehkä ne överit aina sillon tällön on mukavia silmänavaajia. Katsotaan millaset överit mä vedän sitten vappuna :D

      Poista