maanantai 3. helmikuuta 2014

Lääkettä sormuskuumeeseen?

Mua vaivaa vakava tauti nimeltä sormuskuume. Sen jälkeen kun Pete valmistui, olen melkein tauotta ajatellut kihlautumista, häitä ja taloa. Olen mielessäni suunntellut häät jo yksityiskohtiin asti, mikä on jo tosi vakavaa.
Ollaan katseltu sormuksia yhdessä ja olen katsellut niitä yksin. Turhaanhan mä niitä toki katselen, kun Pete sen päätöksen tekee. Mutta haaveilla saa aina. Mun mielessä vilahtaa aina silloin tällöin se yksi ihana musta-timanttinen sormus siellä mun kaverini Riikan kaupalla..

Onko kellään lääkettä tähän kuumeeseen? Panadol? Burana?

kuva

6 kommenttia:

  1. UPEA sormus! WAU!
    Ja kyllä se Pete vielä kosii ;) Äläs huoli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan toi upee, mut ei kuitenkaan edusta ihan mua ainakaan tällä hetkellä. Ehkä sitten kymmenvuotishääpäivänä voisin ottaa tollasen :) Mutta hiton hyvän näköinenhän toi on, pakko oli laittaa joku iso ja hieno, kun ne ei näytä kuvissa miltään ne pikkuiset rivisormukset...:D Hitto miten pitkältä tuntuu tää oottelu :D

      Poista
  2. Haha toi on muute melkeen samanlainen, mitä oon katellu vihkisormukseks :D Pitää olla kunnon bling ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin mä oon aina ollu enemmän sirojen sormuksten kannalla, mutta joku tossa kieltämättä viehättää. Mutta katotaan mitä sieltä tulee kun "aika on kypsä" :)

      Poista
  3. Kaunis sormus!
    Ymmärrän kyllä tunteen. Mullahan meni (itse valittu) kihlakin vaihtoon, koska halusinkin enemmän blingiä. Jotta sain tulevasta yhdistelmästä tarpeeksi hienon, tarvittiin tuo uusi isompikivinen kihla.. häitä suunnitellessa kaikki muu on ollut niin, että kun joku on hankittu, niin ei enää ole sitten katteltu niitä vaihtoehtoja. Paitsi sormuksissa. Häämessuillakin norkoilin ikuisuuden sormusosastolla, koska ne vaan on niin kauniita! Uuteen yhdistelmään olen kyllä oikein tyytyväinen, mutta ianhan noita voisi olla enemmän.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en usko etä mä olen kovinkaan hanakka muuttamaan mieltäni, en ainakaan ikinä aiemmin ole ollit tuuliviiri. Enkä oo kyllä ollu isojen kivienkään perään :D

      Poista