torstai 6. helmikuuta 2014

Kimpunkorvausajatuksia

Moni blogiani pitkään lukenut tietää, etten ole ollenkaan kukkaihminen. Siis ollenkaan. Mielestäni on järjetöntä pistää satoja euroja kukkiin, jotka kuolevat melkein heti. Olen kuitenkin koko ajan ajatellut että morsiuskimppu pitää kuitenkin olla.

Mutta, mulla on myös todella tarkka ajatus siitä, mitä värejä meidän häissä sitten joskus saa olla. Ainoat värit jotka kelpuutaan itselleni on sininen, violetti ja musta. Kimppu olisi näin ollen sininen tai violetti. Valitettavasti sellaisia sinisen sävyisiä kukkia mitä haluaisin, ei oikein tahdo olla olemassa. Violetti olisi helppo toteuttaa, mutta se sininen kuitenkin kiehtoo ajatuksena enemmän.

Olen taas viime päivinä innostunut pinterestistä, ja siellä seikkaillessani vastaan tuli brooch bouquet, eli korukimppu. Jos kiinnostaa, niin minut löytää pinterestistä nimen rocktika takaa.

Mä olen hirmuinen harakka, mutta hääpukuuni ei tule blingiä. Enkä varmaan laita kovasti korujakaan. Koska mun tuo vaatehuoneessa roikkuva puku on musta, mikä se sen paremmin sopisikaan siihen edustalle, kuin tummansinisistä ja violeteista silkkikukista tehty kimppu, jossa olisi erilaisia kimmeltäviä koruja. Tämä voisi mennä jopa kategoriaan, jota voisin olla itse osittain toteuttamassa.

Ensimmäisessä kuvassa on muuten melko lailla täydellinen purppuran/violetin sävy. Tuo nauha, ja no melko lailla keskellä kuvaa olevat kukat ovat juuri sitä mitä olen ajatellut. Sinisen sävy voisi olla joku tumma vähän sähköinen sininen tai tumma sinilila. Katsotaan ja mietitään, onhan tässä aikaa. :D

kuva

kuva
kuva
Syy miksi mulla taas ajatukset harhailee aiheessa on se, että makaan kotona sairaana. Tosi kivaa... no, ehkä mä ensi viikoksi tokenen tästä. Tai jos saisi edes äänen takaisin. :D

4 kommenttia:

  1. Nää valitsemasi värit tuntuis olevan just tulossa kovaan huutoon häärintamalla rapakon takana ;)

    VastaaPoista
  2. Heh, mähän oon sitten ollut aikaani edellä :D PItää mennä naimisiin sitten ennen kuin se ehtii tulla tänne tosissaan. ;)

    VastaaPoista
  3. Jos menisin uudestaan naimisiin, ni tää ois ihana! Kimput on usein nii toistensa näkösiä kuitenkin, näihi sais helposti enemmän omaa mukaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli vasta nyt mieleen, että jos mä vihaan kukkia, niin eihän mun tarvii niitä ottaa. :) Oon nyt ihan innoissani näistä. Pääsispä jo oikeesti intoilee :D

      Poista