torstai 6. helmikuuta 2014

Häälook

Mitä tapahtuu kun sormuskuumeinen makaa sohvalla sairaana? No se rupeaa leikkimään photoshopilla. Ja mitä siitä syntyy, no häälooksuunnitelma. Tää on jo melko outoa...

Puku / kengät / kimppu / kaulakoru

Mulla on Ainon musta silkkikukka mitä olin ajatellut parittaa puvun kanssa, mutta ainakaan tähän kokonaisuuteen se ei sopinut :( Pukuhan ei ole oikeasti mun puku. Nuo kengät mulla on jo, ja ne sopisi oikein hyvin yhteen tuollaisen brooch-kimpun kanssa. Ja tuon upean vintage-kaulakorun löysin etsystä ja melkein ostin. Mutta sitten tuli sellainen olo että mitä ihmettä mä olen tekemässä. Enhän mä voi ostaa kaulakorua kun ei mulla ole sille tarvetta. Vai voinko? Hmm?? Voihan tota käyttää monissa paikoissa. Se on nimittäin aiva upea.

6 kommenttia:

  1. HAHA! :D Ihana! Ihan mahtavaa! Ei Petelle yhtään paineita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi se ei lue tätä blogia, saan jossain kreiseillä rauhassa :D Ja todennäköisesti se vaan pyöritelis mun mielenvikaisuudelle vaan päätään .D

      Poista
  2. Ihana puku!!!! <3

    Voin vaan kuvitella, että oot suunnitellut häät jo moneen kertaan mielessäsi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehtivät varmaan muuttuakin vielä ennenkuin saan sen rinkulan sormeen. Hihi.

      Poista