lauantai 4. tammikuuta 2014

Liikuntatavoitteet 2014

Mä olen aina ollut sellainen kausiliikkuja. Yleensä mun treeni-into on hävinnyt kesäisin, kun töissä on ollut niin kiire. Jossain vaiheessa elämää mä tosin kävin tiukasti salilla 3 kertaa viikossa ja treenasin hyvin määrätietoisesti. Ja siinä se mun tän hetken ongelman ydin on. Siksi päätin nyt tämän vuoden alkuun, että tälle vuodelle otan tavoitteita, niin onnistuminenkin on todennäköisempää.

weheartit.com

1. Haluan mahtua taas siihen siniseen mekkoon, joka mulla oli Kiran ja Jyrin häissä. Ei mistään muusta syystä kuin siitä että ärsyttää kun en mahdu siihen :D Mutta kuka nainenpa sitä ei haluaisi kapeampaa vyötäröä ja pyöreämpää, napakampaa peppua. Miten: Lenkkeily, kuntosali ja ladythai.

2. Juoksen Malmin lentokentän ympäri. Tällä hetkellä en jaksa juosta koko reittiä, vaan teen intervallimaisia lenkkejä. tai kävelen. Yleiskunto on siis aika huonossa jamassa, ja sen haluan paremmaksi.

3. Spagaatti kummallakin jalalla. Mä venyttelin ahkerasti koko viime kevään ja kesän, ja sain mun kropan melko vetreäksi. Sitten venyttely lopahti, ja mun kroppa jäykistyi taas. Ehdin kuitenkin saada tuon mun paremman jalan jo taipumaan spagaattiin. Toisesta jäi hiukan vajaaksi.

Avuksi otan heiaheian, jonne on helppo suunnitella vaikka koko kuukauden liikunnat. Kun se lukee kalenterissa, siitä ei voi luistaa, eikö? Lisäksi on kiva saada tsemppejä muilta treenaajilta :)

Väliaikakatsaus tavoitteiden toteutumiseen on kesäkuun alussa, eikun hommiin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti